Jak działa IDR?

  • Silnik OCR (Optical Character Recognition) zamienia obraz (wygenerowany PDF lub skan) na tekst.
  • Sama zamiana jednak jest dopiero pierwszym krokiem. Dane będą musiały zostać przeniesione do systemu księgowego lub systemu obiegu faktur w odpowiednie pola.
     

  • Algorytmy zaszyte w systemie IDR wśród rozpoznanych treści poszukują wyrażeń kluczowych i kontekstowych takich jak NIP, Nr Faktury, kwoty netto, brutto, numery pozycji czy daty.
  • Następnie lokalizują względem nich poszukiwane informacje. Treści zlokalizowane wokół wyrażeń kluczowych zyskują najwyższy wskaźnik prawdopodobieństwa poprawności.
     

  • Każda rozczytana faktura buduje mapę prawdopodobieństwa znalezienia danych, przypisywany do NIP wystawcy faktury.
  • W przypadku nieczytelnych wyrażeń kluczowych IDR korzysta z historycznych map starając się mimo wszystko wyeliminować konieczność ręcznego przepisywania danych
     

  • Dzięki integracji z dowolnym systemem ERP system IDR sięga do bazy kontrahentów, aby pozyskać ewentualne braki w danych.
  • Dane pobrane z bazy kontrahentów lub zamówień mogą zostać użyte do weryfikacji danych dotyczących płatności detektując ewentualne zmiany.
     

  • Wszystkie poprzedzające operacje dzieją się automatycznie. Dopiero na tym etapie użytkownik otrzymuje zadanie weryfikacji.
  • Użytkownik otrzymuje zaprojektowany przez administratora formularz, w którym system uzupełnia dane według najwyższego prawdopodobieństwa zgodności. Zadaniem uzytkownika jest weryfikacja danych i zatwierdzenie ich
     

  • Ewentualne braki w rozpoznanych danych użytkownik wskazuje prostym i intuicyjnym mechanizmem, wybierając pole do uzupełnienia i wskazując dane bezpośrednio na fakturze.

KORZYŚCI

Połączenie IDR z systemem workflow otwiera nowe możliwości zarządzania przepływem informacji:

Elektroniczny obieg dokumentów - dzięki zamianie papieru na dane systemowe procesy akceptacji mogą odbywać się elektronicznie w obrębie systemu workflow. Papier nie krąży po organizacji, a akceptację dokumentów elektronicznych czy poszczególnych pozycji faktur mogą odbywać się równolegle co przyspiesza księgowanie faktur.

Proces akceptacji kosztów - automatyzacja przypisania ścieżki akceptacji dokumentu na podstawie danych zawartych w dokumencie oraz bazie zamówień

Raportowanie - rozszerzone raporty finansowe generowane w czasie rzeczywistym - połączenie danych z systemu księgowego z danymi z procesu akceptacji daje obraz płynności obejmujący również koszty jeszcze nie zaksięgowane.

 

W czym możemy Ci pomóc?

Dane kontaktowe

+48 61 624 77 99
biuro@e-msi.pl
ul. Stablewskiego 47 / L2
60-213 Poznań

Zobacz na mapie Google

Dane spółki:
e-MSI Sp. z o.o.
Arena Business Center
ul. Stablewskiego 47
60-213 Poznań
REGON: 301755665
NIP: 7881989611
KRS: 0000387940

TOP