System e-tajemniczy klient do zarządzania danymi badań mystery shopping

Współpraca e-MSI z firmą Embis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. trawa od 2013 roku.  Zespół e-MSI po dokonaniu szczegółowej analizy przedwdrożeniowej i biznesowej przygotował dla Embis przeglądarkę badań typu tajemniczy klient, która realizuje funkcjonalności:

  • różne poziomy uprawnień w zależności od stanowiska (placówka, region, makroregion, Centrala),
  • przetwarzanie i dodawanie danych na bieżąco fala po fali
  • ustawianie założonych filtrów i schematów nawigacji końcowego odbiorcy po udostępnionym mu obszarze danych,
  • prezentacji wyników według różnych kategorii pytań, np. Standardowe, Punktowane, Wszystkie,
  • prezentacje wyników za pomocą szerokiej gamy wykresów,
  • prezentacje wyników na tle konkurencji,
  • porównanie wyników do poprzednich fali badań,
  • generowanie rozbudowanych rankingów na kilku poziomach – pojedyncza placówka (oddział), region lub makroregion,
  • uszczegółowienie prezentacji aż do poziomu pojedynczego punktu inspekcji,
  • eksport danych do formatów: PDF, XLS lub CSV,
  • wielowymiarowe raporty analityczne,
  • możliwość zgłaszania reklamacji,
  • dostęp do plików z nagraniami audio/video.

 

System jest w dalszym ciągu rozbudowywane o nowe moduły, trwa obsługa rozwojowa systemu pod względem kreatywnym i wdrożeniowym.