System do obsługi procesów biznesowych wraz z e-archiwum dokumentów dla Interak

W odpowiedzi na dynamiczny rozwój firmy Drukarnia Interak, zespół e-MSI dokonał kompleksowej analizy przedwdrożeniowej w celu zautomatyzowania procesów wewnętrznych i zewnętrznych w Drukarni Interak. W rezultacie dostarczono i wdrożono system obsługujący obieg faktur i dokumentów w firmie, procesy związane z HR oraz procesy zgłoszeń IT . Platforma workflow została zintegrowana z systemem automatycznego rozpoznawania tekstu (OCR),  systemem finansowo-księgowym klasy ERP Sage Symfonia oraz systemem zamówień Monarch. Dostarczone rozwiązanie posiada:

 

  • Proces zgłoszeń IT (ticketowania)
  • Proces obsługi nieprawidłowości w produkcji
  • wraz ze ścieżką wyjaśniania przyczyn
  • Proces doskonalenia zawodowego
  • Proces oceny pracowniczej
  • Obieg faktur kosztowych
  • Automatyczne uruchamianie procesu poprzez monitorowania adresów e-mail

Moduł inteligentnego rozpoznawania faktur OCR

  • Lasso OCR
  • Integracja z ERP Sage Symfonia
  • Integracja z systemem zamówień Monarch (pobieranie danych z zamówienia)

Dodatkowo, przeprowadzone zostały szkolenia użytkowników oraz administratorów systemu.

Wdrożone rozwiązanie pozwoliło zwiększyć efektywność pracy poszczególnych pracowników w firmie, zmniejszyło koszty, przyspieszyło pracę dzięki narzędziom automatyzującym procesy biznesowe.