Wprowadzenie i dopasowanie systemu zarządzania dokumentacją i e-archiwum

MAŁKOWSKI-MARTECH S.A. – obieg dokumentów

W ramach współpracy z firmą MAŁKOWSKI – MARTECH S. A. zespół e-MSI Sp. wykonał usługę wdrożenia elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją z elektronicznym archiwum dokumentów. Wdrożenie zostało poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb, co pozwoliło na dopasowanie systemu JobRouter do indywidualnych wymagań spółki MAŁKOWSKI-MARTECH S.A. Po wyróżnieniu przeszkoleni zostali użytkownicy, projektanci procesów oraz administratorzy systemu.

Projekt uwzględniał następujące działania:

  • analizę przedwdrożeniową;
  • udzielenie licencji i wdrożenie systemu obsługującego obszar obiegu dokumentów: faktur elektronicznych, zamówień, umów, dokumentów pracowniczych;
  • zintegrowanie wdrożonego systemu z systemem finansowo-księgowym Comarch ERP XL
  • zintegrowanie wdrożonego systemu z systemem klasy DMS Docuware
  • zintegrowanie wdrożonego systemu z usługą Active Directory.

Dostarczony system umożliwia wielostopniową akceptację dokumentów i decyzji, dzięki czemu W systemie są gromadzone wszystkie pisma, które za pośrednictwem formularzy elektronicznych oraz tradycyjnych kancelarii codziennie wpływają do firmy. System wspiera zapewniaj mechanizmy przekazywania dokumentów pomiędzy pracownikami oraz umożliwia wymianę elektronicznej korespondencji między osobami pracującymi w różnych lokalizacjach.