Portal i aplikacja mobilna ułatwiająca komunikację mieszkańców z miastem

Aplikacja mobilna Akcja-Rekcja to nowa forma komunikacji mieszkańców z miastem Rybnik. Dzięki aplikacji, mieszkańcy mają możliwość zgłaszania uwag, mogą szybko i łatwo poinformować Urząd Miasta o problemach dotyczących funkcjonowania miasta. Zgłaszanie problemów jest bardzo proste: wystarczy zrobić zdjęcie, określić problem (np. nieczynna sygnalizacja świetlna, dziura w drodze), oraz wskazać miejsce jego występowania.

Aplikacja Akcja-Reakcja:
• poprawia szybkość komunikacji między służbami
• zwiększa wpływ mieszkańców na to co się dzieje w ich okolicy
• skraca czas reakcji odpowiednich służb odpowiedzialnych za usuwanie awarii
• umożliwia mieszkańcom śledzenie stopnia realizacji zgłoszonego przez nich problemu
• pozwala mieszkańcom ocenić, czy zgłoszona sprawa została prawidłowo załatwiona

W ramach projektu wykonano aplikacje na systemy Android, iOS i Windows Phone oraz portal WWW dla mieszkańców, wszystkie aplikacje są zarządzany przez Panel Administratora zintegrowany z systemem eUrząd

   

Wykonano dla: Miasto Rybnik
Rok: 2016